Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
(Po-Pia, 13-17 hod.)
0 ks
za 0,00 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Novinky
11.07.2019
Nová kategória Šport
Otvorili sme novú kategóriu Šport! Postupne pracujeme na tejto kategórii.Časom všetko naskladníme!                                                ... čítať celé
27.04.2019
CONNEL.SK Nový
Momentálne CONNEL.SK je odstavený a ako môžte vidieť pracujeme na novej verzi. čítať celé
Zobraziť všetky novinky
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 30 dní.

Reklamácia

Reklamácia

Snažíme sa pre vás nakupovať kvalitné výrobky od overených dodávateľov. Ak sa napriek tomu stane, že výrobok prestane fungovať, zaistíme vám rýchlu opravu, výmenu výrobku alebo vám vrátime peniaze.

 

Časté otázky

 

Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?
 

V prípade spotrebiteľa máme na vybavenie reklamácie lehotu 30dní. Táto lehota beží v prípade, že máme od Vás všetky podklady. Väčšinou však reklamáciu vybavíme oveľa skôr.

V prípade reklamácie kupujúcim, ktorý nie je spotrebiteľom (na predajnom doklade je uvedené IČO), sme povinní reklamáciu vybaviť v primeranej lehote, prípadne podľa vzájomnej dohody.

Aké dokumenty potrebujem na vybavenie reklamácie?
 

Pokiaľ budete tovar posielať poštou, popíšte nám čo najpresnejšie chybu výrobku, ktorú u nás uplatňujete. Pre jednoduché vyplnenie môžete použiť Reklamačný list.

Musím výrobok priniesť v originálnom obale?
 

Nemusíte, obal nie je súčasťou reklamačného konania. Ak však originálny obal máte k dispozícii, pomôže vám ochrániť výrobok pri preprave.

Pokiaľ výrobok posielate poštou, vždy ho, prosím, starostlivo zabaľte, aby sa výrobok nepoškodil pri preprave.

Je potreba s reklamovaným výrobkom dodať aj príslušenstvo?
 

Áno, dodajte výrobok aj s príslušenstvom. Niekedy môže byť príčinou nefunkčnosti práve príslušenstvo a autorizovaný servis bude požadovať jeho dodanie. Tým by sa zbytočne predĺžila doba opravy výrobku.

Čo ak je chybné len príslušenstvo, mám dodať aj hlavný výrobok?
 

Áno, pri reklamácii príslušenstva odporúčame dodať aj hlavný výrobok. Všeobecne platí, že príslušenstvo nie je možné samostatne reklamovať.

Ako mi bude opravený tovar doručený?
 

Miesto doručenia opraveného tovaru bude priamo na Vašu adresu.

Kde zistím, ako pokračuje vybavovanie mojej reklamácie?
 

Je to veľmi jednoduché: kontaktujte, prosím, našu zákaznícku linku.

 

Zostanú mi dáta v reklamovanom telefóne, tablete alebo notebooku?
 

S veľkou pravdepodobnosťou o ne prídete. Súčasťou opravy v autorizovanom servise je uvedenie zariadenia do pôvodného továrenského nastavenia. Odporúčame vám pravidelnú zálohu dát vo vašom zariadení.

Môže vybavenú reklamáciu prevziať niekto iný?
 

Áno, je to možné. Poverená osoba musí mať pri sebe originál reklamačného protokolu alebo v mobile SMS, v ktorej informujeme o vybavení reklamácie.

Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
Kde nás nájdete

Zlaté Moravce

Duklianska 2/B

Kontakty
CONNEL.SK
Zákaznícka podpora CONNEL.SK
Zákaznícka podpora CONNEL.SK
(Po-Pia, 13-17 hod.)
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk
Spracovanie osobných údajov môžete ovplyvniť úpravou svojich preferencií ochrany súkromia.