Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
(Po-Pia, 13-17 hod.)
0 ks
za 0,00 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Novinky
11.07.2019
Nová kategória Šport
Otvorili sme novú kategóriu Šport! Postupne pracujeme na tejto kategórii.Časom všetko naskladníme!                                                ... čítať celé
27.04.2019
CONNEL.SK Nový
Momentálne CONNEL.SK je odstavený a ako môžte vidieť pracujeme na novej verzi. čítať celé
Zobraziť všetky novinky
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 30 dní.

  1. Úvod
  2. Vrátenie a reklamácia
  3. Poškodený výrobok pri doručení
Výrobok mi prišiel poškodený

Pokiaľ je tovar poškodený, hoci bol obal neporušený, informujte, prosím, čo najskôr, ideálne do 48 hodín od prevzatia výrobku, buď prepravcu alebo našu spoločnosť, aby sme vám mohli čo najrýchlejšie pomôcť.

Dopravca:

  • Slovenská pošta - najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní zásielky, ak ide o reklamáciu poškodenia obsahu alebo poškodenia s úbytkom obsahu zásielky, ktoré nebolo zrejmé pri jeho dodaní (reklamáciu môžete uplatniť na ktorejkoľvek pošte)
  • DPD – oznámiť do 2 pracovných dní a spísať Zápis o škode, Tel: 18 373 alebo 0850 373 373 (v pracovné dni 7:30-18:00 hod)
  • GLS – oznámiť do 2 pracovných dní a spísať Zápis o škode, na internetovom odkaze http://weboffice.gls-hungary.com/QDR/QDR_FormData/ClaimClientFromCO

 

Alebo sa ozvite nám

Môžete nám zavolať:

  • Zákaznícka linka 037/3810095
  • Prevádzková doba zákazníckej linky: Po - Pi: 9:00 – 17:00 a So : 9:00 – 12:00
  • Nedeľu iba na Tel č. : 0901 724 731 / Ne : 13:00 – 19:00

Často kladené otázky

Mám od dopravcu prevziať výrobok, ktorý má viditeľne poškodený obal.
 

Pokiaľ má výrobok viditeľne poškodený obal, nemusí to znamenať, že výrobok vnútri je poškodený. Výrobok môžete od dopravcu prevziať, ale spíšte s vodičom zápis o škode do prepravného protokolu.

V prípade, že máte pochybnosť, či je výrobok vo vnútri balenia v poriadku, výrobok od dopravcu nepreberajte a kontaktujte zákaznícku linku CONNEL.SK na vyššie uvedenom telefónnom čísle alebo prostredníctvom kontaktného formulára. Zabezpečíme vám zaslanie nového výrobku.

Ako mám vrátiť poškodený výrobok?
 

Najvhodnejší spôsob vrátenia výrobku vám poradí naša zákaznícka linka. Všeobecne platí, že poškodený výrobok môžete vrátiť v našej predajni alebo poslať reklamačnému oddeleniu na Duklianska 2/B - Zlaté Moravce - 95301 - 0907 724 730

Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
Kde nás nájdete

Zlaté Moravce

Duklianska 2/B

Kontakty
CONNEL.SK
Zákaznícka podpora CONNEL.SK
Zákaznícka podpora CONNEL.SK
(Po-Pia, 13-17 hod.)
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk
Spracovanie osobných údajov môžete ovplyvniť úpravou svojich preferencií ochrany súkromia.